De Enige Post van de mening
  #1 (permalink)  
Oud 05-09-2008, 01:19 AM
SaddoBoxer's Avatar
SaddoBoxer SaddoBoxer is off-line
De Clan van Baggins

Sluit me aan bij Datum: Nov. 2005
Posten: 601
De Macht van de stempel: 217
Rep: 21435
SaddoBoxer knoei niet met Gebruiker of u zult 
KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... 
krijgenAan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... 
krijgenAan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... 
krijgenAan krachtig en volledig van klasse
Gebrek Celestino Caballero keurt de uitdaging van Jhonny Gonzalez goed

Celestino Caballero keurt de uitdaging van Jhonny Gonzalez goed

Mexicaanse Jhonny Gonzalez, vroegere WBO bantamweight wereldkampioen, lanceerde een uitdaging aan WBA super bantamweightkampioen, Celestino "Pelenchin" Caballero, om zijn kroon vóór hem te verdedigen.

Geconfronteerd met deze uitdaging, "Pelenchin" hij zei in Panama dat hij waar zal vechten en hij heeft zelfs bereid om zelfs binnen het Federale District van Mexico tegen Gonzalez te vechten.

"Dat niet een probleem, ik hem de
kans zal bieden wilde hij" bovengenoemde "Pelenchin".

Dit zal een goede strijd... zijn Ik pluk Caballero om j-Gonz te verslaan...

.

Duur uitgegeven door SaddoBoxer: 05-09-2008 bij 01:25 AM.
Antwoord met Citaat