De Enige Post van de mening
  #12 (permalink)  
Oud 05-09-2008, 08:51 PM
Macho's Avatar
Macho Macho is off-line
De Meeste Vrees in WW Afd..

Sluit me aan bij Datum: Januari 2008
Posten: 1.113
De Macht van de stempel: 1057
Rep: 105541
Macho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... 
krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseMacho knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasse
Verzend een bericht via Yahoo naar Macho
Gebrek Re: Celestino Caballero keurt de uitdaging van Jhonny Gonzalez goed

Citaat:
Oorspronkelijk Gepost door SaddoBoxer De Post van de mening
Citaat:
Oorspronkelijk Gepost door Pacstraightleft De Post van de mening
Ik weet niet waarom.. maar het vechten van de haatcaballero van I f*cking stijl. Hij zou een rematch met DPDL eerst vóór iets anders moeten hebben.
Me zou ook willen zien een caballero-Pdl rematch... Caballero altijd PDL uitroept (en andere super kleine champs) maar het schijnt PDL van het krijgen van een andere mauling van de handen van Caballero... doen schrikken is

.
De zorg SaddoBoxer, Juanma Lopez van Dont zal gaand naar maul PDL met zijn handen, heeft hij genoeg bevoegdheid te doen dat............
Antwoord met Citaat