De Enige Post van de mening
  #1 (permalink)  
Oud 05-16-2008, 12:30 PM
Tins06's Avatar
Tins06 Tins06 is off-line
De Gouden Jongen van Dela van het tin

Sluit me aan bij Datum: Juli 2007
Plaats: Zuid-Wales, de stad van Barry
Posten: 643
De Macht van de stempel: 50
Rep: 4807
Tins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... 
krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasseTins06 knoei niet met Gebruiker of u zult KTFO... krijgenAan krachtig en volledig van klasse
Verzend een bericht via MSN naar Tins06
Gebrek Zal Spaans om het even welke panick veroorzaken?

Dat de bijnaam van de kerel maar ik benieuwd was of houd van plukte iedereen bij allen Lazcano over de mens van de Klap? gedacht enkel gekruist mijn mening.