De Enige Post van de mening
  #7 (permalink)  
Oud 05-16-2008, 10:50PM
SaddoBoxer SaddoBoxer is off-line
De Clan van Baggins

Sluit me aan bij Datum: Nov. 2005
Posten: 1.464
De Macht van de stempel: 3857
Rep: 385309
SaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasseSaddoBoxer knoeit niet met Gebruiker of u zult KTFO… krijgen Aan krachtig en volledig van klasse
Gebrek Re: Who zal GBP omhoog met Nate Campbell aanpassen?

Citaat:
Oorspronkelijk Gepost door Melkweg De Post van de mening
Laatste hoorde ik op het de beursbod van Casamayor/Campbell was dat GBP besprak maar geen akkoord met Koning kon bereiken & gewild naar beursbod gaan.

Minstens schijnen zij geinteresseerd in het maken van de strijd.

Casamayor/is Campbell 2 de strijd die bij 135 moet worden gemaakt.

De kerel die ik droevig voor bij lichtgewicht op dit ogenblik is Kerstman Cruz heb gevonden hij schijnt om uit in de koude worden verlaten!

Campbell-Casamayor beursbod!

WBO heeft een geboden beurs voor de verplichte periode tussen kampioen Nate Campbell en tussentijdse titelhouder Joel Casamayor „wegens het onvermogen van de promotors van de boksers van het bereiken van een akkoord.“ gepland Het beursbod is gepland voor 9AM ET op 23 Mei bij Hoofdkwartier WBO in San Juan, Puert0 Rico. Het minimum aanvaardbare bod is $150.000.

Antwoord met Citaat